-->

Monday, March 7, 2011

Bukti Kewujudan Raidda di Tanah Melayu!

Ya. Mungkin aku sudah ghila gamaknya bila berkata begitu, dan mungkin sekali aku akan dihumban ke Tanjung Rambutan bersama Usop dr Kampong Pishang. Namun tiada yang benar melainkan ucapan dari kemuttan lidahku. 

(tgk semua video, baru paham)

Dahulu produksinya mungkin sengket dan kekurangan teknologi dan penaja kaya seperti aku.
Namun kini Tanah Melayu sudah maju, bangunan sini sana. Anak-anak muda sudah kenal erti "up", tonggang todi, arak murahan, pesta seks dan sebagainya. Dan paling tidak logik dek akal ialah gejala "bajet cun" oleh para jantan hot. 

Berkat majunya Tanah Melayu, industri perfileman Kamen Raidda juga lebih perkasa dan gagah (taff macam aku). Saksikanlah.








Dan pastinya muncul Dajal-Dajal dari seberang dunia sana yang memperdajalkan "tradisi" Kamen Raidda yang asli. Udahla menukar nama tajuk, nama kamen raidda, raidda khick pon macam haram apa cer?







Akhir kata, aku sudahi dengan Innalillah kepada industri perfileman Kamen Raidda.

1 comment:


National Archieve