-->

Sunday, May 1, 2011

Cik Haney Mauk Rebit

Pagi2 yang tidak berangin, ternampak lah kelip2 hijau di muka Cik Hanani kita ni. Sedang beliau mengepos video2 lucah terbaru dari Inche Anwar bukan DSAI yang merupakan pejuaan hatinya setelah sekian lama. Wa apa lagi, terjah la, bajet mahu memangkah beliau. Ha3. Tetiba ja, betul2 tetiba kott (ngan nada terkejut) beliau mintak kat chek rebit sekoq. Aku pon, apahal minah ni pagi2 buta mintak rebit. Muka aku macam penjual rebit kaa??? Takpa2, aku melayan la sat akai Cik Hani kita ni. Hahak...mintaknya bukan sebarang rebit, rebit lionhead yang beliau mahu! Aku pon berfikir sejenak, "sudah gila beliau ni...dia nak singa ka rebit?" Lalu aku pon bertanya pada Pakcik Gugle. ternyata, wujud ghupanya rebit jenih tu. Natang ni bukan nate beruk, chuma sekoq mamalia baru yang di-cross breed-kan atau dalam bahasa melayunya, menatang jenih baru laa. Nih rupanya, sila katakan ianya comel dalam hati 3x k, baru nampak comel, klo x, rasa macam nak wat pengelap kaki ja:


tapi, aku yang kadang-kadang sumbat sikit ni, akai panjang sket. Aku ingat menatang ni yang beliau nak! :p

0 comments:

Post a Comment


National Archieve