-->

Thursday, April 28, 2011

Aku nak gebang pasai Thor (3D) ni!


Thor (3D), filem yang best gila khinzir la aku cakap. Aku dah tengok tadi kat Queensbay hehehe. Filem ni memang hampa soma wajib tengok kot. Dah la heronya,  Chris Hemsworth, hensem + badan taff , macam aku. Fuhh, awek2 wayang menjerit2 gitu haa. Sebuah filem dongeng namun diberi touch yang terhebat dari Hollywood. 3D Thor ni, aku berani kata lebih hebat dari filem Tron yang digumbarkan hebat sangat 3D nya tuh chitt besa2 ja punn. Action tak penah putus2 dalam Thor ni. Aksi gadoh dia memang terbaik la. Arghh! Over pula aku ni bila buat entry pasai filem ni, pasai syok sangat kot filem tu!! X3

Papehal, hampa semua WAJIb pi tengok! Tengok yang 3D, bukan yang 2D, bosan kot! Seriushit hampa xkan rasa rugi wlopun tiket 3D tu mahal sket. :)




hehe, aku dah tengok! :)


0 comments:

Post a Comment


National Archieve