-->

Sunday, July 24, 2011

Ada apa pada May 2012?

YO! Aku ada satu pengumumam  <-- betul ke aku eja ni?? terpenting dikurun ini! Aku bukan nak kawen!

Dewasa ini kita dikejutkan dengan pelbagai berita-berita yang bisa merosakkan jiwa kerna berasa gundah gelana. Namun! Hari ini, aku membawakan berita yang paling howt dan sensasi yang bisa membuatkan bapuk-bapuk jalanan berlari dalam keadaan separa bugil anak-anak muda terjerit-jerit bagaikan dirasuk dek setan malah, mungkin juga kita akan dapat melihat mayat bergelimpangan kerna tidak mampu menerima berita ini! NAH! ni dia!




Aku dah cakap, gempak kan? Semua hero2 MARVEL Comic turun padang. Tapi aku dah tahu lama dah, sebab dah ad banyak prologue dalam movie2 Ironman ngan Thor tu. HEHEHEHE!!
Dah2, jom kita lihat komentar para peminat plak!

 




Personally, aku tak minat sangat movie ni. Tapi sebab dah terlampau sayangkan Ironman, yaitu hero pebret aku sejak kecik tu kena la tgk! sampai sanggup beli kad manila sebab nak buat topeng dia, kretip gila aku dulu





Nantikan Kemunculan Saya! -Jejaka Besi




0 comments:

Post a Comment


National Archieve