-->

Wednesday, March 16, 2011

Deruan Angin Permainanku

Tatkala mereka bersuka suka, bergurau senda bak kekasih yang sudah lama tiadaketemu, aku di pinggir dunia hanya mampu tersenyum dan berdukalara sendirian..

entrinya Abu kepada Samel kepulangan yg dinanti dan dibalas tulus ikhlas pula dengan entri pak abu yg ternanti-nanti ....

Ingin sekali ku menyampuk dan menyepak muka mereka, namun ku hanya mampu mendendangkan lagu KeparaRadio - Creep didalam bilik tiada seri lagikan bersinar cahaya sebgai pengobat jiwa yang terseliuh.



Anda mengapung seperti bulu
Dalam dunia yang indah
Aku berharap aku khas
Kau begitu fucking khusus

Tapi aku ganjil, aku seorang weirdoooo
Apa neraka yang saya lakukan di sini?
Aku bukan di sini....


Aku bukan disini....




0 comments:

Post a Comment


National Archieve