-->

Tuesday, June 21, 2011

Ai kennot assep dis..... ( I cannot accept this)

Ok. Pagi tadi, betul2 pagi tadi, dalam kol 5pagi macm tuh, aku terjaga sebab mimpi buruk. Ini kes mimpi buruk yang betul-betul seram/kari ngeri baq angpa suma. Dah tu plk, GERKO ngn Mr.Kwan lagi, betol2 seksaan dunia tu.  Sampai aku tertidoq, berzikir2 dan "memancing" la dalam kelas Phonetiks tadi. Betoi2 tak bleh tahan punya. Tapi kan. dari pagi tadi aku dok rasa macm ada saja benda yang tak kena. Pikiaq punya pikiaq, baru tergerak hati aku nak pi jengok kereta aku yg dah 3 ari parking kat tepi Ciku atas alasan yg tak munasabah lagi musibah. Sampai2 kat parking...terkejut aku bang angpa...

Astaghfirullahalazimm....




















 






 awat kereta aku jadi lagu ni?! 
Buleh saman IPG dak?!

click to enlarge. :)














 Akhrinya baru aku tau yg etceli ada shooting utk industri perfileman tanahair yg 
sedang bertemasya kat Ipg aku ni. hahahah. gila. :|

click to enlarge.

1 comment:


National Archieve